Reklama2009-09-30
0

Marilyn Monroe, James Dean i Marlena Dietrich w kampanii BOŚ Banku

W telewizji, prasie i internecie rozpoczyna się kampania reklamowaKonta Wyjątkowego w BOŚ Banku. Akcja wykorzystuje wizerunek MarilynMonroe, Jamesa Deana i Marleny Dietrich.

Startująca właśnie kampania reklamowa BOŚ Banku podkreśla, żeużytkownicy Konta Wyjątkowego mogą korzystać z limitowanej seriikart płatniczych z portretami dawnych gwiazd kina: MarilynMonroe, Jamesa Deana i Marleny Dietrich. Przekaz reklamujerównież zalety tej oferty: oprocentowanie do 8 proc. oraz bezpłatneprzelewy krajowe i wypłaty. Kampania ma jednocześniepromować wizerunek BOŚ Banku jako marki nowoczesnej i atrakcyjnejdla klienta.

bosmm

Akcja jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN, TVN24, TVP1,TVP2), prasie (Gazeta Wyborcza, Metro, VIVA , Party, WysokieObcasy, Co Jest Grane, Gazeta Telewizyjna), oraz internecie(wp.pl). Spot telewizyjny na potrzeby kampanii firmaTimecode, materiały BTL przygotowały agencjeRadna i Szwejkowski, natomiast doborem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Equinox Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas