Telewizja2014-11-14
28

Marka Cyfrowy Polsat lub Plus może zniknąć z rynku

Tomasz Gillner-GorywodaTomasz Gillner-Gorywoda

Grupa Cyfrowy Polsat bierze pod uwagę przeprowadzenie rebrandingu w wyniku której na rynku zostałaby jedna główna marka: Cyfrowy Polsat albo Plus.

- W kwestii przyszłości marki - to nie pracujemy nad tym intensywnie, nie tracimy jednak sprawy z pola widzenia i pochylimy się nad nią wkrótce. Proces decyzyjny jest przed nami, obecnie skupiamy się na realizacji strategii - powiedział podczas czwartkowej konferencji prasowej Tomasz Gillner-Gorywoda, nowy prezes Cyfrowego Polsatu (więcej o nim).

O tym, że powstał pomysł, by z marki Cyfrowy Polsat lub Plus zrezygnować, mówił już w maju br. w rozmowie z „Rzeczpospolitą” poprzedni prezes grupy Dominik Libicki.

- Posiadanie dwóch (marek-przyp. red.) może powodować konfuzję komunikacyjną w głowach klientów. Oczywiście argumentów do rozważenia jest więcej i dlatego nie jest to łatwa decyzja do podjęcia - stwierdził Libicki. Zaznaczył jednak, że w segmencie internetowym osobne marki są atutem, ponieważ Plus jest skierowany do klientów indywidualnych korzystających głównie z urządzeń mobilnych, a Cyfrowy Polsat - do gospodarstw domowych. Libicki zapewnił też wówczas, że nie ma planów likwidacji marki Polsat (dowiedz się więcej).

Cyfrowy Polsat przejął Polkomtel 7 maja br. Platforma pod swoją marką oferuje płatną telewizję i mobilny internet, zaś należący do Polkomtelu Plus jest dostawcą usług telefonii komórkowej i mobilnego internetu.

Grupa Cyfrowy Polsat w pierwszych trzech kwartałach br. miała 4,889 mld zł przychodów i 279 mln zł zysku netto (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(28)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas