Technologie2005-01-27
0

Marka Era - najbliższa konsumentom

Sieć Era zwyciężyła w badaniach 'Super Marka 2004' w kategorii ,'Telekomunikacja'

Wygrana jest szczególnym powodem do satysfakcji, ponieważ badania przeprowadzone zostały wyłącznie wśród konsumentów. Tym samym, jako jedyna firma telekomunikacyjna Era otrzymała dyplom ,,za zdobycie sympatii klientów i zbudowanie silnej pozycji na polskim rynku".

Super Marka polskiego rynku to wspólna inicjatywa firmy badawczej Target Group Badania i Doradztwo oraz magazynu ,,Brief". Celem projektu jest opisanie sytuacji na polskim rynku marek w 15 lat po transformacji systemowej oraz wyróżnienie tych, którym udaje się skutecznie zdobyć sympatię konsumentów. Jest to jedyny na polskim rynku projekt badawczy, w którym o przyznaniu tytułu nie decydują eksperci - specjaliści od marketingu czy wyceny wartości marki - lecz sami konsumenci.

Zdaniem organizatorów badań: ,,Siłę SuperMarki buduje jej wyjątkowa relacja racjonalna i emocjonalna, jaką tworzy z odbiorcą. SuperMarki są kochane przez konsumenta, stają się obiektem pożądania i często niezbędnym elementem życia".

Po ponad 8-letniej obecności na rynku, marka Era stała się najbliższa konsumentom spośród wszystkich firm telekomunikacyjnych w kraju. Postrzegana jest przez nich jako marka najbardziej przyjazna i najbardziej rozpoznawalna.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas