Prasa2005-04-11
0

Marketingowe roszady ASP

Zmiany w strukturze marketingu Axel Springer Polska

W pionie marketingu Axel Springer Polska funkcjonują dwa zespoły: nowoutworzony Dział Marketingu Korporacyjnego, którym zarządza Jacek Wlazło oraz Dział Marketingu Gazety Codziennej FAKT, podlegający Ewie Kamińskiej-Lampart - poinfomowało wortal Wirtualnemedia.pl, wydawnictwo ASP.

Jacek Wlazło, Corporate Marketing Director, odpowiedzialny jest za zewnętrzną komunikację marketingową wydawnictwa i magazynów, wykraczającą poza bieżące wsparcie promocyjne tytułów oraz za strategiczne planowanie mediów i współpracę z domami mediowymi. Jackowi Wlazło podlega Beata Orłowska, Strategic Media Manager.

Natomiast Ewa Kamińska-Lampart odpowiada za całość działań marketingowych gazety codziennej Fakt.

Jacek Wlazło i Ewa Kamińska-Lampart podlegają Dyrektorowi Generalnemu Axel Springer Polska. Natomiast brand managerowie, odpowiedzialni za działania promocyjne poszczególnych magazynów, należą do zespołów wydawniczych i raportują do dyrektorów wydawniczych.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas