PR 2009-08-18
0

MarketShare otwiera dział public relations

Agencja marketingu zintegrowanego MarketShare poszerza swoją ofertę o public relations. Nowym działem kieruje Agnieszka Rejer-Mellin.

W ramach wprowadzanych właśnie usług public relations agencja marketingu zintegrowanego MarketShare oferuje wsparcie strategiczne w komunikacji produktu, doradztwo w zarządzaniu kontaktami z mediami oraz prowadzenie biura prasowego. - Rozbudowaliśmy naszą ofertę, żeby kompleksowo realizować oczekiwania klientów - uzasadnia Hubert Łącki dyrektor strategiczny firmy.

Usługi public relations będzie realizował w MarketShare nowoutworzony dział, którego kierownictwo objęła Agnieszka Rejer-Mellin. W branży pracuje od 7 lat, a doświadczenie w obsłudze firm z sektora FMCG zdobywała w takich agencjach jak Multi Communications i Partner of Promotion. Obecnie jako dyrektor ds. public relations w MarketShare zajmuje się strategiczną i merytoryczną opieką nad programami realizowanymi dla klientów oraz wsparciem mediowym usług oferowanych przez agencję.

Autor: tw

Więcej informacji: Agnieszka Rejer-Mellin, MarketShare

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas