PR2009-08-18
0

MarketShare otwiera dział public relations

Agencja marketingu zintegrowanego MarketShare poszerza swoją ofertęo public relations. Nowym działem kieruje Agnieszka Rejer-Mellin.

W ramach wprowadzanych właśnie usług public relations agencjamarketingu zintegrowanego MarketShare oferuje wsparcie strategicznew komunikacji produktu, doradztwo w zarządzaniu kontaktami zmediami oraz prowadzenie biura prasowego. - Rozbudowaliśmy nasząofertę, żeby kompleksowo realizować oczekiwania klientów -uzasadnia Hubert Łącki dyrektor strategiczny firmy.

Usługi public relations będzie realizował w MarketSharenowoutworzony dział, którego kierownictwo objęła AgnieszkaRejer-Mellin. W branży pracuje od 7 lat, a doświadczenie w obsłudzefirm z sektora FMCG zdobywała w takich agencjach jak MultiCommunications i Partner of Promotion. Obecnie jako dyrektor ds.public relations w MarketShare zajmuje się strategiczną imerytoryczną opieką nad programami realizowanymi dla klientów orazwsparciem mediowym usług oferowanych przez agencję.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas