Biznes2022-06-28
0

Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de

Sklep Coccodrillo (fot. materiały prasowe)Sklep Coccodrillo (fot. materiały prasowe)

Grupa CDRL, właściciel odzieżowej marki dziecięcej Coccodrillo, poszerza dostępność swoich produktów - zarówno w internecie jak i stacjonarnie. W ostatnim czasie firma nawiązała współpracę z nowymi platformami marketplace, otwartych zostało też 5 nowych sklepów stacjonarnych i 12 nadmorskich salonów sezonowych.

Produkty Coccodrillo są już dostępne na platformach platformie Modivo.pl oraz Amazon.de. Marka brała również udział w majowej kampanii sprzedażowej na Limango.pl. Dodatkowo firma CDRL rozpoczęła dystrybucję produktów marki Lemon na platformie Allegro.

„Działamy w modelu omnichannel. Systematycznie powiększamy sieć sprzedaży Coccodrilllo i działamy przy tym wielokanałowo – zarówno poszerzając współpracę z nowymi platformami internetowymi, ale też nie zapominamy o tradycyjnych sieciach sprzedaży. Otworzyliśmy 5 nowych sklepów stacjonarnych, sukcesem sprzedażowym są także letnie salony stacjonarne, których mamy w tym roku 12. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, uruchomiliśmy również usługę click&collect” - tłumaczy Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

Nowe sklepy franczyzowe marki Coccodrillo zostały otwarte w Gorzowie Wielkopolskim, Staszowie, Radzyminie, Makowie Mazowieckim oraz Tomaszowie Lubelskim. Sezonowe salony Coccodrillo można znaleźć w nadmorskich miejscowościach takich jak: Dźwirzyno, Hel, Jarosławiec, Jastarnia, Karwia, Krynica Morska, Łeba, Niechorze, Rewal, Rowy, Sabrinowo, Ustronie Morskie.

Grupa CDRL to dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce oraz zabawki i akcesoria.

W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 486 punktach handlowych, a także w sklepie internetowym działającym w 7 wersjach językowych.

Autor:jsx

Więcej informacji:CDRL, Amazon.de, Modivo.pl, Coccodrillo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas