'Obniżyliśmy tysiące cen nie rezygnując z jakości' to hasło przewodnie wiosennej kampanii reklamowej Marks & Spencer, która potrwa do końca miesiąca.
Obecna kampania jest rozszerzoną wersją jesiennych działań reklamowych Marks & Spencer, prowadzonych pod hasłem "dobra cena".
Reklamy pojawiły się właśnie na warszawskich billboardach, przystankach autobusowych, mostach, tramwajach, autobusach i w metrze. Kampanię wspierać będą także działania w prasie: w Dzienniku, Gazecie Wyborczej, Metrze, Claudii i Vivie (inserty lub reklamy).
Cel kampanii - poinformowanie o tym, że firma kontynuuje politykę redukcji cen (obniża ceny średnio o 20 proc. w porównaniu do roku ubiegłego oraz dotarcie do nowej grupy odbiorców: kobiet w wieku 30-40 lat, o dochodach na poziomie +1400 zł.
Zakupem mediów zajęła się agencja Media Star. Działania Public Relations prowadzi Pracownia PR.