Prasa2010-03-31
13

Marquard zawiesza „Amelię”

Wydawnictwo Marquard Media Polska po dwóch numerach zawiesiło wydawanie miesięcznika dla kobiet „Amelia”. Tytuł ma powrócić na rynek 'w ciągu kilku miesięcy'.

Spółka w komunikacie prasowym twierdzi, że wprowadzenie „Amelii” na rynek w lutym br. było tylko testem rynkowym tego projektu. Wcześniej wydawnictwo o tym nie informowało.

- Zdobyte w ten sposób (poprzez test rynkowy – przyp. red.) doświadczenia i informacje, poparte pracą z czytelniczkami doprowadzić mają do dopracowania ostatecznej formuły miesięcznika - tak edytorskiej jak i graficznej - mówi cytowany w komunikacie prasowym Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska.

„Amelia” zadebiutowała na rynku 15 lutego br. Dotychczas ukazały się dwa numery pisma - drugi pozostaje jeszcze w sprzedaży. Magazyn kierowany jest wykształconych i aktywnych zawodowo kobiet powyżej 30. roku życia, a jego przewodnim tematem jest psychologia. W miesięczniku pozycjonowanym przez wydawcę w segmencie tytułów luksusowych, znaleźć można  także m.in. reportaże, wywiady ze znanymi osobami i opowieści o nich, artykuły dotyczące zwyczajów i obrzędów różnych kultur, czy opowiadania w odcinkach. Pismo zadebiutowało w nakładzie 160 tys. egz., objętości 128 stron i cenie 6,90 zł.

 

- Właściwy launch miesięcznika powinien nastąpić w ciągu kilku miesięcy – czytamy w komunikacie Marquarda. Tytułem kierować będzie nowa redaktor naczelna, która zastąpi w tej roli Ewę Wagner, pozostającą cały czas naczelną miesięcznika „Olivia”. Zmienić ma się też struktura redakcji „Amelii”.

Autor:pp

Więcej informacji:Amelia, miesięcznik dla kobiet

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas