Kultura2017-08-08
0

„Mars 2”, „Titanic: 20th Anniversary”, „The Story of US” i „Długa droga do domu” w National Geographic

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

National Geographic zapowiedział emisję czterech nowych produkcji: 2. sezonu serii „Mars”, dokumentu „Titanic: 20th Anniversary”, dokumentalnej serii „The Story of US” oraz fabularnego serialu „Długa droga do domu”.

Fabularno-dokumentalna seria „Mars” łączy w sobie elementy serialu fabularnego z sekwencjami dokumentalnymi, ilustrując dzieje ludzkiego dążenia do kolonizacji Marsa. Zdjęcia do 2 sezonu produkcji realizowane są w Budapeszcie. Premiera sześciu nowych odcinków cyklu na antenie National Geographic odbędzie się na początku 2018 roku.

Dokumentalny kanał na swoją antenę wprowadzi również trzy nowe programy. Pierwszym z nim jest dokument „Titanic: 20th Anniversary”, który realizowany jest z okazji 20-lecia filmu „Titanic” Jamesa Camerona. Powstaje on we współpracy z reżyserem kultowej produkcji, a jego premiera odbędzie się w grudniu tego roku.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/the-state-serial-o-rekrutach-isis-odpowiada-za-niego-peter-kosminsky ##

Drugą z nowości jest program „The Story of US” prowadzony przez Morgana Freemana. Produkcja pozwoli widzom poznać ludzi z różnych kultur i poruszy kwestie, które są wspólne dla wszystkich ludzi. Premiera tej serii w USA odbędzie się w październiku 2017 roku, a National Geographic pokaże ją na początku 2018 roku w 171 krajach i 45 wersjach językowych.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/wielkie-konstrukcje-iii-rzeszy-4-w-national-geographic ##

National Geographic pokaże również 8-odcinkowy serial fabularny „Długa droga do domu”. Jego fabuła jest adaptacją książki pod tym samym tytułem autorstwa dziennikarki Marthy Raddatz, przedstawiajacej wydarzenia z 4 kwietnia 2004 roku, kiedy niewielki pluton żołnierzy z 1. Dywizji Kawalerii z teksańskiej bazy Fort Hood wpadł w zasadzkę w labiryncie ulic gęsto zaludnionych przedmieść Bagdadu Sadr City. Światowa premiera tej produkcji odbędzie się w listopadzie br.

Średni udział National Geographic w Polsce w 2016 roku wyniósł 0,37 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas