Internet2019-12-19
22

Marta Dolecka nową szefową HR w Wirtualna Polska Media

Marta DoleckaMarta Dolecka

Z początkiem stycznia 2020 roku do zespołu zarządzającego spółki Wirtualna Polska Media dołączy Marta Dolecka. Awansuje w strukturach firmy na stanowisko dyrektora HR, zastępując Iwonę Wencel, tymczasowo pełniącą tę funkcję.

Dolecka dołączyła do zespołu Wirtualnej Polski w 2017 roku. Z początku pełniła funkcję dyrektora sprzedaży działu kluczowych klientów oraz dyrektora operacyjnego w pionie sprzedaży, by w lipcu 2019 roku objąć stanowisko senior HR biznes partnera w dziale HR. Wcześniej przez ponad 20 lat pracowała w koncernach medialnych m.in. Ströer Media i Grupie ZPR.  Od 2006 roku - w Grupie RAS Polska, pełniąc m.in. funkcję dyrektora działu sprzedaży specjalnej („Fakt, „Przegląd Sportowy”, online) i dyrektora sprzedaży w biurze reklamy prasy codziennej. W latach 2014-2017 była dyrektorem działu kluczowych klientów w Grupie Onet- RASP, gdzie odpowiadała za sprzedaż zarówno obszaru print, jak i online.

Awansując do zespołu zarządzającego WP Media, Marta Dolecka przejmie obowiązki, które tymczasowo pełniła Iwona Wencel, wiceprezes ds. HR w Wirtualna Polska Holding.

- Marta Dolecka, wspólnie z całym zespołem zarządzającym, będzie miała za zadanie budować wysokie zaangażowanie naszych pracowników, poprzez zarządzanie wszystkimi procesami HR, nie tylko w Warszawie i Gdańsku, ale również we Wrocławiu, Lublinie, Krakowie czy Poznaniu. Jestem przekonana, że jej energia, odwaga i znajomość polskiego rynku medialnego pozwolą nam dalej rozwijać talenty Wirtualnej Polski - komentuje Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media.

Marta Dolecka jest absolwentką psychologii biznesu dla menadżerów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, ukończyła też kurs Business Coaching Diploma.

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego WP, prowadzi również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP Sportowe Fakty czy WP abc Zdrowie. W trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 31,8 proc. do 519 mln zł oraz 44,27 mln zł zysku netto (wobec 49,4 mln zł rok wcześniej).

Autor:jk

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas