Reklama2017-03-14
2

Marta Łysiak: z Google na szefową nowej firmy Group One

Marta ŁysiakMarta Łysiak

Marta Łysiak dołączyła do zespołu Group One, będzie szefową nowej firmy współpracującej z należącym do tego holdingu domem mediowym Value Media. Poprzednio przez 9 lat pracowała w Google m.in. jako strategic partner manager w zespole YouTube’a.

- Sieć, a przede wszystkim social media to środowisko interaktywne, a więc bezwzględnie szczere - szablony kreatywne, produkcyjne i mediowe przeklejone jeden do jednego z telewizji czy nawet klasycznych formatów „bannerowych” po prostu nie działają. Dziś wszyscy klienci wiedzą już, że powinni tam być, a influencerzy i YouTube znajdą się w każdym mediowym briefie. Mało kto jednak wie, jak budować obecność marek w tych kanałach dobrze. Tak, żeby była autentyczna i żeby internauci sami chcieli się w nią angażować, zamiast odrzucać jako nienaturalną. Zarówno po stronie klienckiej, jak i agencyjnej, istnieje w Polsce na tym polu luka - opisuje Kamil Wiszowaty, odpowiedzialny za firmy mediowe należące do Group One.

- Rozwijamy się na tym polu od kilku lat, ale przy obecnej skali i ogromnych potrzebach klientów, zdecydowaliśmy się po raz kolejny na sprawdzony biznesowy ruch: ściągamy z rynku osobę, która jest najlepsza, bo zna środowisko od wewnątrz. Wierzę, że strategia, która okazała się strzałem w dziesiątkę m.in. przy tworzeniu SalesTube, i tym razem zapewni nam pozycję nr 1. Marta Łysiak, mając doświadczenie Google, YouTube i UK, zbuduje u nas strukturę i know how na poziomie, którego nie miała dotąd żadna agencja. A dzięki całemu zapleczu grupy będziemy mogli zaoferować klientom całościowy consulting: od strategii, przez kreację, po produkcję i media - zapowiada Wiszowaty.

Marta Łysiak od 2008 roku była związana z Google. Przez ostatniej dwa lata pełniła funkcję strategic partner managera w londyńskim oddziale YouTube’a, odpowiadała za region Europy Środkowo-Wschodniej. Współpracowała z najpopularniejszymi youtuberami i doradzała kluczowym klientom Google’a, jak tworzyć treści na YouTube’a. Pracowała przy projektach dla firm i marek takich jak m.in. Nestle, Avon, L'Oreal, Unilever, ING, Millennium, Allegro, Asos, BBC i Tymbark.

- W Group One będę w stanie połączyć 2 rzeczy: z jednej strony szyć strategie na miarę, pod digitalowe DNA i w stylu naturalnym dla tego środowiska, bez nienaturalnych „przeklejek” z „dużych” kampanii ATL. Z drugiej - dzięki potężnemu zapleczu Value Media, będziemy w stanie zaoferować klientom obsługę procesu od A do Z, od consultingu i strategii, przez produkcję i media. Czym będziemy się różnić od podmiotów już działających na rynku? Część z nich to raczej agencje zrzeszające influencerów. Inne, nawet jeśli sięgają po kreację, mają nieporównywalnie mniejsze od Group One zaplecze i możliwości wdrożenia kampanii tak, żeby na każdym etapie zadbać o standard - opisuje Marta Łysiak.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas