Reklama2015-04-08
0

Martis będzie reklamować za granicą wódkę Wyborowa

Agencja Martis rozpoczęła współpracę z koncernem alkoholowym Pernod Ricard dotyczącą realizacji BTL-owych projektów reklamowych dla wódki Wyborowa na wybranych rynkach zagranicznych.

Pierwszym etapem współpracy było przygotowanie przez Martis gadżetów i innych materiałów reklamujących Wyborową, które będą dystrybuowane na kilku rynkach europejskich. W najbliższej przyszłości agencja będzie realizować kolejne projekty BTL-owe dla marki.

Nie podano, w jaki sposób Martis pozyskała to zlecenie, na jak długo je zaplanowano ani które inne firmy się o nie starały.

Autor:tw

Więcej informacji:Wyborowa, Pernod Ricard, Martis

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas