Prasa2007-06-11
0

Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze

"Dobre Rady" liderem sprzedaży segmentu miesięczników poradnikowych.

W marcu 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet były ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem wyniosła 500 998 egz. - to ponad 16 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006.

Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer)  - 437 793 egz. (spadek o 3,4 proc.)  a na trzecim ”Poradnik Domowy” (Agora), która sprzedał się w liczbie 429 080 egz. (spadek o 4,6 proc.).

Zobacz tabelęDVAL="356046">356046

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas