"Dobre Rady" liderem sprzedaży segmentu miesięczników poradnikowych.
W marcu 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet były ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem wyniosła 500 998 egz. - to ponad 16 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006.
Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 437 793 egz. (spadek o 3,4 proc.) a na trzecim ”Poradnik Domowy” (Agora), która sprzedał się w liczbie 429 080 egz. (spadek o 4,6 proc.).
Zobacz tabelęDVAL="356046">356046
Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:
- "Fakt" traci, zyskuje "Gazeta Wyborcza"
- Dzienniki regionalne w dół
- Miesięcznik "Joy" wyprzedził "Twój Styl"