Telewizja2008-04-06
0

Marzec 2008 r.: TVP Info i TVN 24 dalej tracą widzów

W marcu tak jak w lutym główne stacje informacyjne straciły widzów,zarówno w ujęciu rocznym, jak i miesięcznym, ale oglądalnośćbardziej spadła TVP Info niż TVN 24. W porównaniu z lutym br. niezmieniły się wyniki Superstacji, za to w stosunku do marca ub. r.zyskała TV Biznes.

W zeszłym miesiącu TVP Info oglądało średnio 237 tys. widzówprzy udziale wynoszącym 3,71 proc., zaś TVN 24 przyciągała przedekrany przeciętnie 160 tys. osób, a jej udział wyniósł 2,51 proc.Oznacza to, że w porównaniu z marcem 2007 roku kanał informacyjnyTVP stracił 13,9 proc. swoich widzów (38 tys.), a stacja newsowaGrupy TVN - 2,3 proc. (4 tys.).

Zobacz tabelę

Spadki nastąpiły także w grupie kablowo-satelitarnej. W marcu br.TVP Info miała tutaj 2,66 proc. udziału, a TVN 24 - 4,31 proc. Rokwcześniej było to odpowiednio: 3,52 proc. i 4,68 proc.Zobacz tabelę


W marcu br. w porównaniu do lutego liczby widzów praktycznie niezmieniła Superstacja - jej udział pozostał stały i wyniósł 0,20proc. (kanał jest monitorowany przez AGB NMR od kwietnia 2007roku).

Z kolei TV Biznes w zeszłym miesiącu roku miała 2,7 tys.oglądających przy udziale wynoszącym 0,04 proc. To dwa razy więcejniż w marcu 2007 roku, gdy stacja ta przyciągała 1,3 tys. osób, ajej udział wynosił 0,02 proc., ale mniej niż w lutym br. - wtedy TVBiznes miała 0,05 proc. udziału.

Zobacz tabelę
Zobacz tabelę


Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w marcu br.znalazły się "Serwis informacyjny TVP Info" i programy lokalne, wTVN 24 najchętniej oglądano "Szkło kontaktowe" i "Serwisinformacyjny", zaś w Superstacji - "Puszkę Paradowskiej" i"Dziennik".

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:Superstacja, TV Biznes, TVN 24, TVP Info

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas