W marcu 2009 roku telewizja TVN24 była zdecydowanym liderem stacjitematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci oraz sportowywidzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się zrankingiem top 30 stacji tematycznych w raporcie portaluWirtualnemedia.pl.
Liderem kanałów tematycznych w marcu 2009 roku była telewizjaTVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2008 rokiem TVN24 zanotowała spadek udziału wrynku o 0,19 punktu proc. do poziomu 2,69 proc.. Drugi kanał wrankingu - Jetix - zyskał 0,37 punktu proc. (0,91 proc.), awansującjednocześnie na pozycję lidera kanałów dziecięcych (tuż za nimDisney Channel, Mini Mini i Cartoon Network).
Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali VivęPolska (za nią MTV i 4 fun TV ) a sportowych Eurosport (0,6 proc.udziału w rynku - 0,5 proc. przed rokiem).
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycjęlidera utrzymała telewizja TVN24 mimo mniejszego udziału wrynku.
W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24 - na drugiemiejsce awansowało HBO.
Zobacz tabelę