Reklama2013-10-07
11

Marzena Rogalska reklamuje „ceny do wzięcia” w Biedronce (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) z udziałem Marzeny Rogalskiej, prezenterki TVP. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Ceny do wzięcia!”, odpowiadają firmy Duda Polska i MEC.

W spotach Biedronki Marzena Rogalska, prezenterka znana m.in. z „Pytania na śniadanie” w TVP2, zwraca się bezpośrednio do konkretnych widzów, starając się ich przekonać, żeby zainteresowali się ofertą tych sklepów.

Reklamy prezentują kilkudniową - trwającą od poniedziałku do środy - promocję pod hasłem „Ceny do wzięcia!”. W kampanii prezentowane są zarówno artykuły żywnościowe, jak też inne produkty (m.in. proszek do prania i t-shirt).

Biuro prasowe Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki, na razie nie odpowiedziało na nasze pytania dotyczące tego, na jak długo zaplanowano współpracę z Marzeną Rogalską oraz czy jej wizerunek będzie wykorzystywany tylko w spotach telewizyjnych, czy również w reklamach emitowanych w innych mediach. Za obsługę reklamową Biedronki odpowiadają agencja Duda Polska (kreacja i produkcja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Marzena Rogalska to kolejna znana osoba reklamująca w ostatnim okresie Biedronkę. We wrześniu w spocie sieci pojawił się Jakub Błaszczykowski, co wynika ze sponsorowania przez Biedronkę piłkarskiej reprezentacji Polski (zobacz tę reklamę). Natomiast wiosną br. żywność dostępną w tych sklepach reklamował Daniel Olbrychski (obejrzyj to), co stanowiło odpowiedź Biedronki na kampanie Lida z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą oraz Tesco z Robertem Makłowiczem.

 

Autor:tw

Więcej informacji:Biedronka, Marzena Rogalska

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas