Telewizja2019-09-08
6

„MasterChef 8” od 8 września w TVN. „Polacy wciąż kochają formaty kulinarne” (wideo)

fot. TVNfot. TVN

Od 8 września w niedziele o godz. 20.00 TVN będzie emitować ósmą edycję reality-show „MasterChef”. - Choć jesteśmy na antenie TVN od 2012 roku, wciąż nie brakuje nam świeżego spojrzenia i nowych pomysłów na konkurencje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Leja, producent polskiej edycji programu.

W programie „MasterChef” bierze udział 14 uczestników, którzy przygotowując różne potrawy walczą o tytuł Mistrza Kuchni, 100 tys. zł i kontrakt na wydanie książki kucharskiej.

Ósma edycja reality-show będzie emitowana od 8 września 2019 roku. Nowe odcinki produkcji będzie można oglądać w dotychczasowym paśmie, a wiec w niedziele o godz. 20.00.

Wśród gości specjalnych najnowszej edycji programu znajdą się m.in.: Lara Gessler, Tadeusz Müller, Christopher Kostow oraz wszyscy poprzedni zwycięzcy programu.

- Poprzednie siedem sezonów „MasterChefa” udowodniły, że jest to nieprawdopodobna szansa i doświadczenie dla każdego kucharza amatora. Karierę w branży gastronomicznej kontynuują po naszym programie nie tylko zwycięzcy, ale i pozostali uczestnicy, którzy wzięli udział w tej przygodzie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Leja, producent polskiej edycji „MasterChefa”. - Swoje lokale otworzyli między innymi Mateusz Nowak z 4 edycji, Janek Paszkowski z 1 edycji  czy Klaudia Budny z 4 edycji. Nie wspominając już o zwycięzcach, o których w świecie kulinarnym jest coraz głośnej - dodaje.

Niezmiennie od pierwszej edycji jurorami w polskiej wersji reality-show są: Magda Gessler, Michel Moran i Anna Starmach. Ich skład w nowych odcinkach pozostanie bez zmian.

„MasterChef” na antenie TVN oglądać można w jesiennych ramówkach, począwszy od 2012 roku. Siódmą serię kulinarnego programu, nadawaną jesienią ub.r. oglądało średnio 2,31 mln widzów, co przełożyło się na 13,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 16,45 proc. w grupie 16-59.

- Zeszłoroczne wyniki oglądalności „MasterChefa” potwierdzają, że Polacy wciąż kochają formaty kulinarne - komentuje Ewa Leja. - Ósmy sezon to także dla nas okazja do świętowania emisji setnego odcinka programu w Polsce. Choć jesteśmy na antenie TVN od 2012 roku, wciąż nie brakuje nam świeżego spojrzenia i nowych pomysłów na konkurencje - dodaje producentka cyklu.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:MasterChef, TVN

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas