Telewizja2020-06-09
6

Koniec castingów do „MasterChefa 9”, widzowie wybrali trzech uczestników

Jury „MasterChefa”; fot. TVNJury „MasterChefa”; fot. TVN

Telewizja TVN w jesiennej ramówce 2020 roku pokaże dziewiątą edycję kulinarnego programu „MasterChef”. Właśnie zakończyły się internetowe poszukiwania uczestników do talent-show, troje uczestników wybrali widzowie.

W programie „MasterChef” bierze udział 14 uczestników, którzy przygotowując różne potrawy walczą o 100 tys. zł, kontrakt na wydanie książki kucharskiej i tytuł „MasterChefa”. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Niezmiennie od pierwszej edycji jurorami w polskiej wersji reality-show są Magda Gessler, Michel Moran i Anna Starmach. Ich skład w nowych odcinkach pozostanie bez zmian.

Widzowie wybrali trzech uczestników, emisja od września w TVN

W tym roku ze względów bezpieczeństwa castingi nie mogły odbyć się, jak do tej pory, w największych miastach w Polsce. Wszyscy chętni do udziału w „MasterChefie” mogli wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej masterchef.tvn.pl.

Tym razem widzowie mieli wpływ na wybór uczestników. Przez ostatnie trzy tygodnie, od poniedziałku do piątku na stronie www.masterchef.tvn.pl zamieszczane były nagrania z rozmów castingowych. Osoba, której film w danym tygodniu otrzymał najwięcej głosów, wygrał udział w programie.

Decyzją widzów udział w „MasterChefie 9” wywalczyli: Kacper Lach, Iwona Kurczab i Tomasz Grabowski, którzy wraz z pozostałymi uczestnikami będą walczyć o wejście do finałowej czternastki programu.

Nowe odcinki kulinarnego programu TVN będzie pokazywać w jesiennej ramówce 2020 roku. Zdjęcia do projektu mają się rozpocząć w czerwcu.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ogladalnosc-masterchef-junior-talent-show-5-sezon-tvn-lider-16-49 ##

„MasterChef” na antenie TVN oglądać można w jesiennych ramówkach, począwszy od 2012 roku. Ósmą serię kulinarnego programu, nadawaną jesienią ub.r. oglądało średnio 1,91 mln widzów, co przełożyło się na 11,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 13,93 proc. w grupie 16-59.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Autor:mk

Więcej informacji:MasterChef, TVN, Endemol Shine Polska

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas