Telewizja2020-03-24
6

„MasterChef Junior” ogląda 1,50 mln widzów. TVN liderem w 16-49

fot. TVNfot. TVN

Piąty sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 1,50 mln osób. W porównaniu do początku czwartego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 272 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„MasterChef Junior 5” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 8 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 1,50 mln osób, co przełożyło się na 9,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął trzeci odcinek programu, który śledziło średnio 1,74 mln widzów. Widownia obecnego sezonu rośnie z odcinka na odcinek.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej czwartej edycji talent-show stracił 272 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki tej produkcji oglądało średnio 1,78 mln osób, a ich udział wynosił 10,56 proc. w 4+ i 13,54 proc. w 16-49.

TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 5” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym czasie jest TVP1 z udziałem na poziomie 15,04 proc., nadająca w tym czasie serial „Stulecie Winnych”. Drugi jest Polsat (11,21 proc.; „Kabaret na żywo. Przystanek radość”), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypada TVP2 (4,61 proc.; filmy fabularne). Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN jest już jednak liderem, a w 16-59 - na trzecim miejscu.

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Autor:Beata Czuma

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas