Telewizja 2014-04-30
1

„MasterChef Junior” w TLC. Monika Mrozowska w reklamach

Kanał lifestylowy TLC pod koniec maja br. zacznie emitować amerykańską edycję programu „MasterChef Junior”. Twarzą kampanii promującej reality-show będzie aktorka Monika Mrozowska.

W programie „MasterChef Junior” w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Gospodarzem liczącego siedem odcinków reality-show jest Gordon Ramsey, a w jury obok niego zasiadają też Joe Bastianich i Graham Elliot.

„MasterChef Junior” premierowo był emitowany w 2013 roku na amerykańskim kanale FOX. TLC pokazywać go będzie w poniedziałki o 20.00 począwszy od 26 maja br.

W kampanii promującej program wystąpi Monika Mrozowska, aktorka znana z serialu „Rodzina zastępcza” i blogerka kulinarna.

- Monika znana jest z propagowania wspólnego gotowania jako sposobu na spędzanie czasu z dziećmi. Zdecydowaliśmy się na współpracę z nią przede wszystkim ze względu na jej ogromną pasję do kulinariów, którą stara się zaszczepić także swoim córkom. Wpisuje się to znakomicie w koncept naszej flagowej premiery TLC, w której to dzieci okazują się wirtuozami smaku - mówi Bartłomiej Główczyński, channel director lifestyle w Discovery Networks.

Klip z udziałem Mrozowskiej w bezpośredni sposób nawiązywać będzie do zbliżającego się Dnia Matki. Za jego produkcję odpowiada Studio Shootme Warsaw.

Premiera spotu zaplanowana jest na 10 maja br.  Film emitowany będzie na antenie TLC oraz w innych stacjach Discovery Networks oraz na kanałach autopromocyjnych sieci UPC Polska. Razem z tym operatorem nadawca organizuje także konkurs związany z show „MasterChef Junior”.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TLC w rynku w marcu br. wyniósł 0,32 proc. (więcej na ten temat).

Autor: pp

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas