Reklama2007-11-19
0

Mastercook w kinie

Kampania reklamowa "Mastercook indukcja - grzanie zimne w dotyku"ruszyła w kinach na terenie całej Polski.

Od 2 do 29 listopada 15 kin - z 8 miast na 169 ekranach - będzie wyświetlało znany już z telewizji spot wzmacniającywizerunek marki i informujący o zaletach płyt indukcyjnychMastercook. Jego szacowana i gwarantowana oglądalność wyniesie 585430 widzów.

Kampania kinowa jest kontynuacją prowadzonych od 10 wrześniadziałań reklamowych.

Celem prowadzonych działań reklamowych jest budowanieświadomości marki Mastercook jako marki oferującej najbardziejinnowacyjne rozwiązania w dziedzinie sprzętu gospodarstwa domowegoa także zapoznanie z korzyściami jakie niosą płyty indukcyjne markiMastercook dla Klienta.

Akcja wzmocniona zostanie samplingiem na terenie kin orazekspozycją ulotek w kasach kinowych na specjalnie przygotowanychdyspenserach. Dodatkowo przez 4 tygodnie na stronie www.cinema-city.pl eksponowanybędzie banner "Mastercook - Marzenia do spełnienia".

Autor:kk

Więcej informacji:Mastercook

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas