Internet2021-10-17
4

Mateusz Madejski dołącza do redakcji Business Insider Polska

Mateusz Madejski przez ostatnie trzy lata pracował w WP Finanse i Money.pl (fot. materiały prasowe)Mateusz Madejski przez ostatnie trzy lata pracował w WP Finanse i Money.pl (fot. materiały prasowe)

Mateusz Madejski z początkiem listopada dołączy do redakcji Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska). Będzie zajmował się tematyką ekonomiczną, społeczną i konsumencką.

„Doświadczenie i profesjonalizm Mateusza Madejskiego nie tylko wzmocni nasz zespół na poziomie redakcyjnym, ale też pozwoli lepiej obserwować zjawiska zachodzące w świecie ekonomii i biznesu z perspektywy innej niż warszawskie gabinety i salony. Po Wrocławiu, w którym od kilku miesięcy pracują już Anna Anagnostopulu oraz Jakub Ceglarz, Szczecin staje się kolejnym portem Business Insider Polska ”– mówi cytowany w komunikacie Mikołaj Kunica, redaktor naczelny serwisu.

„Business Insider Polska to największy serwis gospodarczy w kraju, pełen świetnych tekstów pisanych przez najlepszych dziennikarzy. Praca w nim będzie dla mnie wyzwaniem, którego z radością postanowiłem się podjąć. Cieszę się, że w serwisie będzie można przeczytać moje artykuły zarówno dotyczące gospodarki, jak i spraw konsumenckich” – komentuje przejście do BI Polska Mateusz Madejski.

Madejski do października br. był dziennikarzem serwisu Money.pl i WP Finanse. Przez ponad trzy lata publikował tam artykuły dotyczące zmian zachodzących w gospodarce oraz obszarze finansów osobistych Wcześniej, w trakcie stypendium i stażu odbytego w redakcji Deutsche Welle w ramach International Journalists' Programmes, przygotowywał artykuły i reportaże dotyczące zmian klimatycznych oraz relacjonował przebieg wyborów do Bundestagu. Współpracował też m.in. z redakcjami Bezprawnik.pl i Radia Szczecin.

W 2019 roku Madejski został uhonorowany Nagrodą im. Władysława Grabskiego w kategorii Finanse osobiste i edukacja ekonomiczna. W 2020 r. nakładem wydawnictwa Znak Horyzont ukazała się jego książka „Zosia z Wołynia. Prawdziwa historia dziewczynki, która uratowała żydowskie dziecko”.

Jak wynika z badania Mediapanel, Business Insider Polska w sierpniu br. odwiedziło 8,2 mln internautów, co dało 28,34 proc. zasięgu. Serwis jest liderem segmentu biznesowo-prawnego.

Autor:jsx

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas