Dziennikarz motoryzacyjny Mateusz Żuchowski objął funkcję redaktora naczelnego miesięcznika „Classicauto” (Stratos Concept). Wydawca podkreśla, że to pierwszy element nowej strategii, której celem jest gruntowne przeobrażenie tej marki i silniejsza ekspozycja jej online.
Od listopadowego (193) numeru miesięcznik o motoryzacji klasycznej „Classicauto” ma nowego naczelnego. Stanowisko objął dziennikarz Mateusz Żuchowski. Zastąpił Piotra Sielickiego, który kierował redakcją od 2018 roku, a teraz rozstał się z tytułem.
„Magazyn Classicauto nie ma milionowych zasięgów, ale ma coś, co trudno odnaleźć w jakimkolwiek z dużych mediów w Polsce. Dzięki tworzeniu autorskich materiałów gromadzi oddaną grupę Czytelników, która stanowi grono autentycznych miłośników motoryzacji na wysokim poziomie. Tkwi w niej unikatowy w skali rynku, ogromny potencjał tak w wymiarze redakcyjnym, jak i marketingowym” – mówi Michał Szeliga, dyrektor zarządzający.
„Mam zaszczyt dołączyć do świetnego zespołu, który tworzą prawdziwi pasjonaci i znawcy samochodów klasycznych. Moim celem jest tchnąć w to grono nowy impuls do rozwoju i wykorzystać moje kompetencje pozyskane w największych polskich serwisach internetowych do wprowadzenia tego uznanego tytułu dotychczas kojarzonego wyłącznie z drukiem w świat online. W najbliższych miesiącach będziemy pracować nad osiągnięciem jeszcze wyższego poziomu wydań drukowanych pisma oraz dążyć do wyprowadzenia części naszych unikatowych treści do nowego serwisu internetowego classicautomag.pl oraz kanałów społecznościowych, w szczególności naszego silnie rozwijanego już teraz kanału w serwisie Youtube” – zapowiada nowy redaktor naczelny.
Żuchowski był związany z magazynem „Classicauto” po raz pierwszy w latach 2007–2010 jako współpracownik. Następnie publikował w pismach dotyczących motoryzacji klasycznej na świecie wydawanych w USA, Wielkiej Brytanii i Niemczech. W Polsce sprawował funkcję redaktora naczelnego pisma motoryzacyjnego „kmh”. Ze światem motoryzacji klasycznej związany był jako prowadzący prezentacje i samochodowe konkursy elegancji oraz komentator w ogólnopolskich mediach. Do „Classicauto” przeszedł z Grupy Wirtualna Polska, gdzie przez ostatnie pięć lat pełnił funkcję redaktora serwisu Autokult.pl.
Wydawany od 2006 roku magazyn „Classicauto” jest wiodącym pismem o tematyce motoryzacji klasycznej.