Reklama2017-01-17
0

MaxigraGo na zaburzenia erekcji z identyfikacją od Czteryczwarte Brand Design

Agencja Czteryczwarte Brand Design zaprojektowała wizerunek marki MaxigraGo (Polpharma). Produkt jest lekiem na zaburzenia erekcji, dostępnym bez recepty. Agencja została wybrana w przetargu.

Marka MaxigraGo jest promowana jako mająca uniwersalny, męski wizerunek. Dobrana typografia i symbol mają komunikować skuteczność i dyskretnie sugerować obszar działania. Wdrożony design zawiera czytelny, geometrycznym podział na część z logotypem i nazwą substancji czynnej oraz część opisową, z panelem tekstowym podkreślającym wskazanie, dawkowanie i smak.

Zastosowana kolorystyka pozwala na wyeksponowanie trójkątnego kształtu tabletki. Obok dominującej czerni użyto koloru niebieskiego, tradycyjnie kojarzonego z kategorią leków na zaburzenia erekcji. Z kolei niewielkie gabaryty pudełka mają uwzględniać potrzebę dyskrecji.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas