Internet2013-12-10
2

Maybelline z Musiałem, PZU oraz rap Serca i Rozumu najpopularniejszymi reklamami na YouTubie (wideo)

Spoty Maybelline Baby Lips z udziałem Macieja Musiała oraz PZU z kandydatką zgadującą myśli koguta były najchętniej oglądanymi reklamami na YouTubie w listopadzie br. - wynika z raportu przygotowanego przez IRCenter na zlecenie Wirtualnemedia.pl.

Reklamę Maybelline Baby Lips z Musiałem obejrzano w listopadzie blisko 88,5 tys. razy (przeczytaj więcej o całej kampanii). Drugi pod względem popularności spot z kampanii PZU „Nawet najlepsi zrobią wszystko” (pisaliśmy o niej tu) zanotował wynik słabszy o ponad 110 tys. odtworzeń. Przy czym reklama ta została udostępniona pod koniec października i ogółem ma już 1,8 mln wyświetleń.

Na trzecim miejscu uplasował się bożonarodzeniowy spot FunPacku HD w Orange - z rapującymi Sercem i Rozumem (przeczytaj więcej o tej kampanii).

Reklama Maybelline była też najbardziej angażująca - na YouTubie pojawiło się pod nią najwięcej komentarzy (415), zaś spot z udziałem Serca i Rozumu zyskał najwięcej polubienń (544).

Warto zaznaczyć, że reklamy na YouTubie zdecydowaną większość odtworzeń zyskują dzięki płatnym emisjom przed właściwymi wideo (jako tzw. prerolle) oraz na stronie głównej portalu.

>>> Bednarek i Mały Głód z milionem fanów, Donatan z 21 mln obejrzeń (raport z Facebooka, Twittera i YouTube'a 

Wszystkie najpopularniejsze spoty można obejrzeć na kolejnej podstronie.

Autor:jj

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas