Reklama2010-05-25
1

maybellinetrends.pl w kampanii Super Stay 24h

W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa podkładu Super Stay 24h. Akcję – obejmującą m.in. serwis internetowy maybellinetrends.pl –przygotowały w naszym kraju agencje McCann Erickson i MRM Worldwide oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa podkładu Super Stay 24h podkreśla, że gwarantuje on nieskazitelny i trwały makijaż, którego nie trzeba poprawiać w ciągu dnia. W ramach akcji – wspierającej wprowadzenie na Polski rynek tego produktu, należącego do marki Maybelline New York – uruchomiono serwis internetowy maybellinetrends.pl, w którym matki i córki mogą przesłać zdjęcie makijażu zrobionego sobie wspólnie przy użyciu Super Stay 24h. Zarówno dla uczestniczek tego konkursu, jak i głosujących na najlepszy makijaż przewidziano nagrody.

Działania reklamowe są prowadzone od 3 maja w telewizji (TVP, TVN, Polsat i kanały z pakietu AT Media), od 4 maja w internecie (Gazeta.pl i Onet.pl), a od 15 maja w prasie („Olivia”, „Glamour”, „Avanti”, „Twój Styl”, „Claudia”, „Gazeta Wyborcza”, „Party”, „Tina”, „Poradnik Domowy”, „Viva”). Adaptację reklamy telewizyjnej i prasowej przygotowała agencja McCann Erickson, akcję w internecie prowadzi agencja MRM Worldwide, a za zakup mediów w telewizji i prasie odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
 

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas