Reklama2017-04-10
0

Jedność kierowcy z samochodem w kampanii Mazdy (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Mazda prowadzona pod hasłem „Drive together”. Akcję przygotowały agencja reklamowa J. Walter Thompson Group Poland i dom mediowy Mindshare Polska.

Reklamy pod hasłem „Drive together” opisują emocje towarzyszące prowadzeniu samochodu, podkreślają, jak jazda samochodem pobudza ludzkie zmysły. Do opisania więzi między samochodem a kierowcą używane jest japońskie określenie Jinba Ittai, które pierwotnie odnosiło się do idealnej harmonii między łucznikiem konnym a jego wierzchowcem.

W reklamach prezentowana jest nowa wersja samochodu Mazda MX-5 RF.

- Kiedy inne marki ograniczają udział kierowcy w prowadzeniu samochodu poprzez stosowanie zmian technologicznych, naszą rolą jest tworzenie samochodów, które pozwalają kierowcy poczuć bliskość z autem. Nasi projektanci i inżynierowie starają się opanować tę sztukę do perfekcji. Uważamy, że sprawna komunikacja między kierowcą i samochodem nie tylko zwiększa bezpieczeństwo jazdy, ale także powoduje, że dostarcza ona większej satysfakcji i przyjemności - komentuje tę akcję Tomasz Nagot, dyrektor marketingu Mazda Polska.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, internet oraz outdoor.

Większość reklam została przygotowana globalnie, ich adaptacją na polski rynek i przygotowaniem pozostałych materiałów zajęła się agencja reklamowa J. Walter Thompson Group Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Mazda, samochody, Mazda MX-5 RF

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas