Reklama 2019-04-10
8

„#najlepiej” - mBank reklamuje eKonto dla młodych (wideo)

mBank rozpoczął kampanię reklamującą eKonto skierowane do osób w wieku 13-24 lat. Akcję obejmuje seria spotów pod hasłem „#najlepiej”, którą przygotowały i realizują firmy marketingowe VMLY&R i Mindshare Polska.

Kampania jest oparta na kilku spotach pokazujących sytuacje z codziennego życia młodych osób. Przydatne są wtedy różne funkcjonalności oferowane przez mBank w ramach eKonta, m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefonu oraz sprawdzanie stanu rachunku w aplikacji mobilnej.

 

Dla nowych użytkowników eKonta w wieku 18-24 lat dostępna jest promocja, w ramach której po otworzeniu rachunku przysługują trzy premie do 40 zł: za minimum dwie płatności telefonem, dwa przelewy na telefon oraz posiadanie aktywnego celu oszczędnościowego (te działania należy wykonać do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym założyło się konto).

Promocja ruszyła z początkiem kwietnia i potrwa do 29 sierpnia.

 

Zmieniona oferta eKonta została wprowadzona przez mBank na początku br.

W ub.r. grupa kapitałowa mBank przeznaczyła na marketing 135,3 mln zł, o 20,7 proc. więcej niż rok wcześniej.

 

 

Nowa akcja reklamująca eKonto obejmuje internet (m.in. Facebook, Instagram, YouTube) oraz outdoor. Potrwa do końca czerwca.

 

Za produkcję reklam oraz działania w social media odpowiada agencja VMLY&R, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: mBank, eKonto

KOMENTARZE (8) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas