Ruszyła kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Bądź bogatszy o dobre decyzje” promującej kredyt gotówkowy oferowany przez mBank. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grey Group i Mindshare Polska.
Spot z kampanii pokazuje parę cieszącą się korzystaniem z wyremontowanej kuchni. Bohaterowie spotykają swoje alter ego sprzed remontu i dziękują im, że podjęli dobrą decyzję o wzięciu w mBanku kredytu na remont.
Reklamy podkreślają, że w ramach obecnej oferty pierwszy kredyt dla danego klienta w wysokości powyżej 5 tys. zł jest udzielany przez mBank bez prowizji. Może wynosić od 500 zł do 150 tys. zł z okresem spłaty do 10 lat.
To kolejna reklama z cyklu „Bądź bogatszy o dobre decyzje”. We wcześniejszych występowali m.in. mężczyzna rozmyślający o przyszłości nowo narodzonej córki i odwożący córkę do szkoły.
Działania reklamowe mBanku obejmują przede wszystkim telewizję i internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Grey Group, a za planowanie i zakup mediów bez zmian odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Pod koniec czerwca przetarg na obsługę komunikacji marketingowej banku do klientów masowych i młodych wygrała agencja Energy BBDO, przejmując ją od VMLY&R Poland.