Reklama2007-10-07
0

mBank z Tomorrow

Tomorrow odpowiada za kreację prowadzonej obecnie w Interneciekampanii reklamowej kart kredytowych co-branded mBanku 'RadośćŻycia'.

Bank wydaje karty wspólnie z G+J. Kampania obejmuje klasycznebanery pojawiające się na stronach serwisów kobiecych i lifestyleoraz mailing kierowany do użytkowników kont pocztowych Interii, O2i Onetu. Dodatkowo wszystkie reklamy przekierowują użytkownikabezpośrednio do strony www.RadoscZycia.com.pl, naktórej znaleźć można m.in. podstawowe informacje o karcie, wnioseko jej wydanie oraz listę ponad 2400 markowych sklepów w którychobowiązują rabaty.

Kampania potrwa do 14 października. Z ramienia agencji zaprojekt odpowiada Marek Widźgowski, pełniący w Tomorrow funkcjęAccount Executive.

Autor:kk

Więcej informacji:Tomorrow, mBank

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas