Reklama2022-06-14
1

„Mam smaka na Maka” znów w reklamach McDonald’s

W menu sieci gastronomicznej McDonald’s pojawiły się burger Big Mac Bacon i frytki Sharing Fries. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Mam smaka na Maka”.

McDonald’s podkreśla, że Big Mac Bacon, z trzema plastrami bekonu, i Sharing Fries zostały wprowadzone do menu okresowo, z okazji 30-lecia obecności firmy w Polsce.

- W ciągu trzech dekad wiele się zmieniło. Nasza 500. restauracja nie przypomina tej otwartej w 1992 roku w Sezamie. 30 lat upłynęło nam pod znakiem wdrażania innowacji w wielu obszarach, jednak jedno pozostało niezmienne – legendarny Big Mac na szczycie różnorodnego menu. Urodziny najlepiej świętować w gronie przyjaciół, dlatego zapraszamy naszych gości do spotkań w McDonald’s przy idealnych do dzielenia się Sharing Fries i klasycznych burgerach w wyjątkowym wydaniu - w końcu okazja również jest wyjątkowa - komentuje Anna Borys, dyrektor działu corporate relations w McDonald’s Polska.

Nowe pozycje w menu wspiera kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Mam smaka na Maka”. Spot pokazuje jak prośba chłopaka do ojca po pożyczenie samochodu, żeby mógł z dziewczyną wybrać się do McDonald’s, kończy się wspólną wizytą i jedzeniem burgerów.

 

Działania reklamowe McDonald’s obejmują m.in. telewizję i internet.

Za strategię i koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiadała DDB Warszawa, za produkcję spotu - OTO Film, za zakup mediów - OMD, a za komunikację public relations - agencja 24/7Communication.

Autor:tw

Więcej informacji:McDonald’s, Big Mac

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas