Reklama2021-04-22
9

„Babcia” na kursie prawa jazdy reklamuje jajecznicę w McDonald’s (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci gastronomicznej McDonald’s z bohaterem o ksywce „Babcia”. Promuje wprowadzoną do menu śniadaniowego jajecznicę w McWrapie.

Spot pokazuje, jak „Babcia” prowadzi samochód w czasie kursu na prawo jazdy. Kiedy dowiaduje się, że instruktor nie jadł śniadania, natychmiast wiezie go do McDonald’s, gdzie w punkcie McDrive kupują jajecznicę zawiniętą w McWrapa.

Taka jajecznica do menu śniadaniowego McDonald’s została wprowadzona w połowie marca.

„Babcia” poprzednio wystąpił w spocie McDonald’s emitowanym na przełomie 2019 i 2020 roku, w którym reklamowano nowy wariant McMuffina.

 

Działania reklamujące McDonald’s obejmują przede wszystkim telewizję i internet.

Za kreację reklam odpowiada agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:McDonald’s, jajecznica, McWrap

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas