Reklama2004-10-07
0

McDonald's Polska wprowadza nowe produkty

Bogatsza oferta sałatek, nowa kanapka i desery urozmaicają menu polskich restauracji sieci McDonald's Polska

McDonald's Polska wprowadza do menu 6 października dwie nowe sałatki - Sałatkę Chicken Premiere z filetem z piersi  kurczaka oraz Sałatkę Szefa z jajkiem, szynką i serem.

Promocję produktów Chicken Premiere wspiera reklama telewizyjna emitowana w TVP, TVP3, Tele5, TVN, TV4, TVN7 oraz prasowa w następujących tytułach: Pani Domu, Naj, Tina, Gala, Przyjaciółka, Viva, Mamo to Ja, Twoje Dziecko, Olivia, Poradnik Domowy, Claudia, Twój Styl, Cosmpolitan, Dziewczyna, Glamour. W restauracjach znajdą się materiały POP: m.in. slajd pojedynczy, slajd zewnętrzny, plakaty, banery, wkładki kasowe, serweta na tacę. Promocję Sałatki Szefa i deserów malinowych wspierać będą materiały POP w restauracjach.

Oprawę marketingową przygotowano we współpracy z agencją DDB Warszawa.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas