Reklama2022-05-13
6

McWrap kusi weselników w reklamie McDonalda

Bohaterami nowej, wizerunkowej kampanii reklamowej przekąski McWrap oferowanej przez McDonald’s są nowożeńcy i goście weselni.

W spocie korowód samochodów z uczestnikami wesela, na czele z parą nowożeńców, jedzie ulicami miasta. Pan i pani młoda widząc logo lokalu gastronomicznego McDonald’s, mają ochotę zjeść McWrapa i szukają pretekstu, żeby zjechać z drogi.

Takim wyjaśnieniem staje się rzekoma awaria auta. Okazuje się, że wszyscy uczestnicy wesela skorzystali z podobnego pretekstu, żeby móc zjeść McWrapa.

Działania reklamujące McDonald’s obejmują m.in. telewizję, internet oraz outdoor.

Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, za zakup mediów - dom mediowy OMD, za kontakt z mediami odpowiada agencja 24/7Communication, a moderację w social media koordynuje Isobar.

 

Pod koniec kwietnia McDonald’s zaczął w Polsce akcję pod hasłem „Jutro zależy od nas” podkreślającą, że firma ograniczyła użycie plastiku na rzecz papieru oraz chce wyposażyć wszystkie swoje lokale w budynkach wolno stojących w kosze do segregacji odpadów.

Autor:tw

Więcej informacji:WcWrap, McDonald's

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas