Reklama2016-04-01
0

MEC będzie reklamować LG Electronics Polska w internecie

Dom mediowy MEC wygrał przetarg na obsługę LG Electronics Polska w zakresie marketingu internetowego. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.

MEC będzie odpowiadać dla LG Electronics Polska za kreację, strategię, planowanie komunikacji i realizację kampanii w internecie m.in. SEM/SEO, programmatic, reklamę natywną, content marketing oraz social media marketing. Pierwszą akcją realizowaną przez MEC będzie kampania LG G5, która niebawem wystartuje na polskim rynku.

Dom mediowy zdobył to zlecenie w przetargu, w którym brały udział jeszcze cztery firmy marketingowe. - O wyborze MEC przesądziły przygotowana strategia, koncepty kreatywne i nietuzinkowa aktywacja - wylicza Daniel Czok, dyrektor marketingu LG Electronics Polska.

Za planowanie mediów i obsługę reklamową producenta w pozostałych mediach odpowiada bez zmian dom mediowy Arena należący do Havas Media Group, z którą LG jest związane kontraktem globalnym. Aktywnościami public relations nadal zajmuje się agencja MSL.

Autor:tw

Więcej informacji:MEC, LG, LG Electronics

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas