Reklama2012-03-26
0

MEC i OMD nadal dla Activision

Domy mediowe MEC (WPP) i OMD (Omnicom) nadal będą odpowiadały za planowanie i zakup mediów dla firmy Activision.

OMD nadal będzie obsługiwał medialny budżet Activision w Ameryce Północnej, a MEC - na wszystkich innych rynkach. Do czerwca zeszłego roku MEC pracował dla Activision na całym świecie, ale wówczas firma zakończyła współpracę z agencją za oceanem (za obopólną zgodą) i bez postępowania przetargowego przeniosła tę część budżetu do OMD.

W skali globalnej wartość medialnego budżetu jednego z największych na świecie wydawców gier wideo (m.in. "Call of Duty") szacuje się na około 200 milionów dolarów. Połowa z tej sumy jest wydawana w Ameryce Północnej, a druga połowa na pozostałych rynkach.

Autor:km

Więcej informacji:Activision

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas