Telewizja2017-10-25
16

„Mecenas Lena Barska” hitem Czwórki. Niedzielne premiery ogląda 550 tys. widzów, a piątkowe powtórki - 1 mln

Nowy serial Czwórki „Mecenas Lena Barska” po czterech tygodniach emisji gromadzi średnio 550 tys. widzów. Niemal dwukrotnie wyższą oglądalność (1,01 mln osób) notują powtórki serialu pokazywane w piątkowym prime-time.

Premierowe odcinki serialu „Mecenas Lena Barska” w telewizyjnej Czwórce oglądać można w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 1 października 2017 roku.

Średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków produkcji (pokazanych do 3 października br.) wyniosła 550 tys. widzów, co przełożyło się na 4,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek serialu. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 669 tys. osób.

Czwórka w czasie emisji nowego serialu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze swoimi największymi konkurentami. Dla porównania, udział TVN7 wynosi 4,56 proc., a TV Puls - 3,35 proc.

Niemal dwukrotnie wyższą widownię gromadzą powtórki serialu pokazywane w bardzo atrakcyjnym paśmie - w piątki o godz. 20.00. Pierwsze trzy emisje produkcji, wyemitowane w okresie od 6 do 20 października br., śledziło 1,01 mln widzów, co przełożyło się na 6,90 proc. udziału w 4+ i 5,16 proc. w 16-49.

Telewizyjna Czwórka w czasie tych emisji nie tylko wygrywa walkę o widza z TVN7 i TV Puls, ale notuje również wyższe wyniki np. od Polsatu.

Produkcja zarówno w niedziele jak i w piątki ma wyższe wyniki, niż średnia oglądalność TV4. Na przykład w pierwszym półroczu br. średni udział TV4 wśród wszystkich widzów wyniósł 4,04 proc. (4,19 proc. w grupie komercyjnej).

Fabuła obyczajowego serialu koncentruje się na losach Leny Barskiej (w tej roli Izabella Bukowska) - atrakcyjnej czterdziestolatki, która jest właścicielką kancelarii prawniczej. Prywatnie Lena jest matką dwojga nastoletnich dzieci (Natalia Idzikiewicz i Jakub Dyniewicz). W produkcji wystąpią również m.in.: Piotr Wiszniowski, Andrzej Pieńko, Marta Termena i Ludmiła Warzecha.

Producentem serialu jest ATM Grupa.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas