Internet2022-04-14
5

Meczyki.pl z drugim studiem wideo. Będą wywiady Basałaja, teleturniej i late night show

Drugie studio wideo portalu Meczyki.plDrugie studio wideo portalu Meczyki.pl

Portal Meczyki.pl (Online Venture) uruchomił drugie studio wideo, zapowiada kolejne programy, m.in. cykl wywiadów Janusza Basałaja „Dwa Fotele”, teleturniej sportowy i late night show. - Będziemy chcieli odbywać rozmowy z najważniejszymi ludźmi sportu, i nie tylko - mówi Sebastian Felkner, szef Online Venture.

Pierwsze, większe studio wideo portalu Meczyki.pl działa od drugiej połowy marca. Realizowane są w nim programy na żywo, 3-4 osobami za stołem. Większość dotyczy piłki nożnej (to m.in. niedzielny program „Pogadajmy o Piłce” Tomasza Włodarczyka), pokazano też kilka odcinków cyklu o tenisie prowadzonego przez Macieja Łuczaka.

Programy nagrywane w drugim, mniejszym studiu będą publikowane od najbliższego piątku. - To studio uosabiające „jaskinię faceta” - miejsce, w którym chętnie spotkamy się z dobrym kolegą, aby pogadać o starych czasach. W tej przestrzeni będziemy chcieli odbywać rozmowy z najważniejszymi ludźmi sportu, i nie tylko - wylicza Sebastian Felkner, szef Online Venture.

 

W ciągu najbliższych dwóch miesięcy na kanale youtube’owym Meczyki.pl zadebiutują trzy autorskie programy. Janusz Basałaj, który do zespołu portalu dołączył w lutym br., będzie prowadził cykl wywiadów „Dwa Fotele” (program pod taką nazwą prowadził ponad dekadę temu w Orange Sport).

Zaplanowano też teleturniej sportowy. - Pierwszy pełnokrwisty teleturniej dla zwykłych fanów sportu. Uznaliśmy, że formuła quizów z udziałem znanych dziennikarzy i ekspertów już się wyczerpała. Stawiamy na emocje i prawdziwą rywalizację znawców sportu z sąsiedztwa. Pulą nagród będzie 100 tysięcy złotych w gotówce, a prowadzącym jeden z największych youtuberów w Polsce - zapowiada Sebastian Felkner.

W nowym studiu będzie również realizowany program z gatunku late night show. - Chcemy nawiązać do tradycji najpopularniejszych produkcji amerykańskich, takich jak „Jimmy Kimmel Show” czy „Late Night Show” - mówi szef Online Venture.

Meczyki.pl chcą mieć 300 tys. subskrybentów

- Dotychczas, w ciągu pierwszych trzy tygodni funkcjonowania, zasubskrybowało nas ponad 32 tysiące ludzi, tymczasem najbardziej zasięgowe produkcje dopiero przed nami - zauważa Sebastian Felkner. - Zakładamy, że naszym realnym celem jest osiągnięcie docelowo pułapu ok. 300 tys. subskrypcji kanału na YouTube - zaznacza.

Spośród ostatnich materiałów na kanale najpopularniejszy jest program z udziałem trenera piłkarskiej reprezentacji Czesława Michniewicza, w ciągu tygodnia zanotował ok. 200 tys. odtworzeń.

- Co warto zaznaczyć, nie mamy zamiaru ani teraz, ani w przyszłości angażować się w tematy polityczne - zastrzega Sebastian Felkner. To inna strategia niż działającego od ponad dwóch lat Kanału Sportowego, w którego kilku programach są poruszane tematy polityczne, gospodarcze i show-biznesowe.

Pod koniec marca Meczyki.pl podały, że na przygotowanie dwóch studiów przeznaczono ok. 2 mln zł. wideo. Jesienią ub.r. do zespołu portalu dołączył Konrad Mazur, który wcześniej koordynował realizację internetowych treści wideo m.in. w TVP Sport, Kanale Sportowym i Ringier Axel Springer Polska

Natomiast na początku br. pracę w redakcji Meczyki.pl zaczęli dziennikarze Radosław Przybysz i Maciej Łuczak, poprzednio związani z TVP Sport.

Firma Online Venture, do której oprócz Meczyki.pl należy serwis o grach wideo PPE.pl, w 2020 roku osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 47,6 proc. do 3,96 mln zł oraz zysku netto z 1,62 do 2,19 mln zł.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas