Reklama2009-12-04
0

Media Direction OMD zdobył budżet mediowy Polkomtela

Dom mediowy Media Direction OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup reklam ATL dla Polkomtela (sieć komórka Plus). Obecnie zajmuje się tym Universal McCann.

W finale przetargu na obsługę reklamową Polkomtela dom mediowy Media Direction OMD okazał się lepszy od MediaComu. - Firma zaprezentowała ofertę najlepiej odpowiadającą naszym potrzebom, wykazując największe zaangażowanie i wyróżniając się indywidualnym podejściem - uzasadnia Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Polkomtela.

Obecnie akcje reklamowe operatora obsługuje w mediach Universal McCann. Media Direction OMD przejmie tę funkcję na początku przyszłego roku, zajmując się planowaniem i zakupem mediów ATL na potrzeby kampanii marek Plus, Simplus, Sami Swoi, MixPlus, 36,6 i Plus dla firm.

Autor:

Więcej informacji:Media Direction OMD, Polkomtel

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas