Internet2018-03-16
10

Media Impact Polska wprowadza „Women Power”, ofertę precyzyjnego adresowania reklam do kobiet

Media Impact Polska, biuro reklamy Grupy Onet-RAS Polska wprowadziło do swojej oferty „Women Power”. Jest to zestaw narzędzi pozwalających precyzyjnie adresować przekaz reklamowy do wybranych grup kobiet. - W ramach „Women Power” stworzono segmentację, która jest oparta nie tylko na demografii, ale również wykorzystuje dane o realnych zachowaniach naszych użytkowniczek w serwisach grupy - wyjaśnia Martyna Kaleta, ad product manager w Media Impact Polska.

W ramach „Women Power” Media Impact Polska - biuro reklamy Grupy Onet-RAS Polska - udostępniło nową ofertę dla reklamodawców, dzięki której będą oni mogli precyzyjnie skierować swój przekaz do wybranych grup kobiet opierając się zarówno na demografii, jak i psychografii.

- W ramach „Women Power” stworzono segmentację, która jest oparta nie tylko na demografii, ale również wykorzystuje dane o realnych zachowaniach naszych użytkowniczek w serwisach grupy – wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Martyna Kaleta, ad product manager w Media Impact Polska. - Na ten moment mamy 5 profili - Power Mom, Health Expert, Success Hero, Style Addict oraz Food Lover, które odpowiadają na potrzeby naszych reklamodawców. Jest to produkt zasięgowy, dlatego jest oparty o już dostępne formaty reklamowe display oraz mailing.

Precyzyjne targetowanie kobiet jest możliwe m.in. dzięki autorskiemu badaniu Content Efficiency Check (CEC) opracowanemu wspólnie przez Media Impact Polska i Neuroidea, które dzięki eyetrackingowi, facetrackingowi i planimetrii pozwala na zawansowaną analizę treści czytanych lub oglądanych przez internautów.

- Wykorzystaliśmy badania CEC w kilku projektach specjalnych dla naszych klientów - wyniki tam uzyskane pokazują, że jest to dobry kierunek. Marketer w ramach realizowanych przez nas działań content marketingowychotrzymuje nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także przebadane treści. A to, jak wiemy przekłada się na postrzeganie marki przez internautów oraz, jak twierdzą nasi klienci, na wyniki sprzedaży - tłumaczy Małgorzata Szelenbaum, dyrektor departamentu sprzedaży i zarządzania projektami.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. strony Grupy Onet-RAS Polska zanotowały 21,44 mln realnych użytkowników i 2,99 mld odsłon, a sam portal Onet.pl - 17,65 mln użytkowników i 1,75 mld odsłon.

 

Autor:ps

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas