Prasa2011-05-20
7

“Media & Marketing” znika z rynku? Prezes zaprzecza

- Papierowe wydanie “Media & Marketing Polska” nie przestanie być wydawane - zapewnia w rozmowie z nami Juliusz Donajski, prezes spółki VFP Communications. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika jednak, że dni magazynu są już policzone.

Informację o tym, że tytuł przestanie ukazywać się w druku, podał wczoraj jeden z serwisów internetowych. - To nieprawda - mówi nam Donajski. Zapowiada jedynie, że spółka w najbliższym czasie zastanowi się nad strategią kanałów dystrybucji papierowego wydania. Obecnie jest ono wysyłane prenumeratom i sprzedawane w salonach prasowych. - Nie potrafię określić, jak długo będzie jeszcze utrzymana sprzedaż egzemplarzowa - mówi Donajski.

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika jednak, że ukażą się jeszcze dwa papierowe wydania “Media & Marketing Polska” (czerwcowe i lipcowo-sierpniowe). O tym, że dziennikarze branżowego tytułu pracują nad ostatnimi numerami, dowiedzieli się już trzy tygodnie temu. Na papierze mają być wydawane tylko raporty tematyczne.

Jak zapowiada Donajski, prenumeratorzy “Media & Marketing Polska” otrzymać mają niebawem dostęp do serwisu internetowego, który będzie zawierał treści z papierowego wydania poszerzone o dodatkowe artykuły. Serwis będzie aktualizowany codziennie. - Od roku jesteśmy miesięcznikiem i po rozmowach z czytelnikami wiemy, że mają oni zbyt mało kontaktu z naszym tytułem - mówi nam Donajski. Nad przygotowaniem serwisu będzie pracować dotychczasowa redakcja “Media & Marketing Polska”, która przygotowuje też codzienny, płatny newsletter MMP 24.

“Media & Marketing Polska” wydawany jest od 1999 roku. Tytuł powstał z połączenia pism “Media Polska” i “Marketing Polska”, ukazujących się od 1993 roku. Początkowo był dwutygodnikiem, potem tygodnikiem, a od kwietnia 2010 roku ukazuje się jako miesięcznik.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas