Prasa 2010-04-13
0

Media Profil wydał magazyn dla osób aktywnych fizycznie

Wydawnictwo custom publishing Media Profil na zlecenie firmy Regis wydało półrocznik „Supersylwetka” - lifestylowe pismo skierowane do osób aktywnych fizycznie.

Magazyn, który ukazał się pod koniec marca, zawiera porady specjalistów i trenerów dotyczące dbania o sylwetkę, ćwiczeń fizycznych czy diety. Pismo liczy 36 stron. Jego redaktorem naczelnym jest Anna Suszka.

„Supersylwetka” ukazała się w nakładzie 20 tys. egz. Magazyn jest dostępny bezpłatnie w 150 wybranych klubach fitness w Polsce. Jest też sprzedawany w salonikach Empik w cenie 4,90 zł.

Firma Regis jest producentem suplementów diety.

Autor: pp

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas