Reklama2013-05-06
0

Media Trendy 2013: wszystkie wyróżnione kampanie (wideo case study)

W tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano 22 wyróżnienia, z których po dwa otrzymały akcja „Głowa do góry” PZU, socialmediowe aktywności Serca i Rozumu oraz działania reklamowe Tyskiego. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.

Głowy do góry

Akcja specjalna na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej promująca nowy wizerunek PZU.

Zgłaszający: K2
Współzgłaszający: Endorfina Events
Klient: Grupa PZU
Produkt: Rebranding PZU

Dyrektor kreatywny: Arek Szulczyński
Art director: Jacek Opaluch
Senior creative & copywriter: Łukasz Szczybelski
Account director: Anna Zielińska
Account manager: Karolina Witecka

Nagrody:
Kategoria: Akcje specjalne i eventy, podkategoria: Innowacja w eventach
Kategoria: Akcje specjalne i eventy, podkategoria: Akcje specjalne

>>> Media Trendy 2013: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)



 

Autor:tw

Więcej informacji:Media Trendy 2013, Media Trendy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas