Międzynarodowa sieć partnerska Mediakraft Networks, obsługująca internetowych twórców treści wideo (m.in. youtuberów) została przejęta przez Grupę gamigo, globalną firmę gamingową posiadającą m.in. sieć marketingową adspree.
- Mediakraft idealnie pasuje do adspree, ponieważ obie firmy posiadają doświadczenie w influencer marketingu i wzajemnie uzupełniają swoje kompetencje. Bliska współpraca w zakresie komunikacji marketingowej, produkcji treści oraz emisji kampanii pomoże nam zaoferować klientom jeszcze lepsze usługi. To zapewni szybki rozwój na dynamicznym rynku - podkreśla Oliver Gediehn, dyrektor generalny adspree Media.
Grupa gamigo kupiła 100 proc. udziałów Mediakraft Networks, nie podano wartości transakcji. Mediakraft będzie dalej działała jako osobny podmiot.
Mediakraft Networks została założona w 2011 roku, jest obecna na rynku niemieckim, polskim i tureckim. Obsługuje twórców internetowych treści wideo, ogółem współpracuje z twórcami mającymi miesięcznie 500 mln odtworzeń.
- Jesteśmy zadowoleni, że udało nam się pozyskać najlepszego partnera do realizacji długofalowej strategii w postaci gamigo i Adspree Media. Gry online oraz video w sieci to tematy najbardziej popularne wśród młodego pokolenia, które stanowią ogromny potencjał marketingowy. Biorąc pod uwagę międzynarodowy sukces gamigo i Mediakraft, nasz sojusz gwarantuje stabilny wzrost, który w przyszłości doprowadzi nas do pozycji europejskiego lidera - podkreśla Constantin Stammen, dyrektor zarządzający Mediakraft Networks.