Reklama2004-09-09
0

"Medialność Brandu" zarejestrowana

On Board PR rejestruje w Urzędzie Patentowym "Medialność Brandu"

Firma On Board PR zgłosiła do Urzędu Patentowego Rzeczpospolitej Polskiej wniosek w sprawie udzielenia prawa ochronnego na znaki towarowe: medialność produktu oraz  medialność brandu.

Medialność produktu i brandu, zjawiska określone i zbadane po raz pierwszy przez firmę On Board PR, to cechy decydujące o stopniu popularności produktu oraz marki w środkach masowego przekazu. Cechy te zostały przez firmę On Board PR pogrupowane w sześć głównych wymiarów. Dokonując oceny, w jakim stopniu produkt oraz marka są medialne, analizuje się je pod kątem poszczególnych wymiarów, jak m.in.: wsparcie autorytetu, unikatowość, informacje o produkcie.

"Medialność Brandu zwraca uwagę, że popularność medialna marki może być elementem strategicznego  planowania marketingowego i powinna dotyczyć etapu prac projektowych jeszcze przed wprowadzeniem produktu na rynek." - mówi Norbert Ofmański, Dyrektor Zarządzający On Board PR.

Medialność Brandu oraz Produktu to zestaw unikatowych charakterystyk brandu i produktu, który - podobnie jak Unique Selling Position w działaniach marketingowych, - pozwala je wyróżnić w działaniach skierowanych do mediów. Bardzo ważną cechą medialności jest przy tym operowanie bardzo konkretnym zestawem narzędzi i technik służących kształtowaniu popularności brandu oraz produktu w mediach.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas