Reklama2009-06-15
0

Medialny budżet Activision Blizzard dla Mediaedge:cia

Dom mediowy Mediaedge:cia (MEC) wygrał przetarg na globalneplanowanie i zakup mediów dla firmy Activision Blizzard.

W przetargu na warty około 150 milionów funtów medialny budżetjednego z największych na świecie wydawców gier wideo, należący doWPP Group MEC pokonał domy mediowe OMD (OmnicomGroup), Horizon (agencja niezależna, w przetargu startowała razem zColumbus Media International) oraz MediaVest (Publicis Group),który dotychczas obsługiwał w tym zakresie firmę w AmerycePółnocnej.

Przetarg został ogłoszony w lutym tego roku. Activision Blizzardzaczął swoją oficjalną działalność w kwietniu roku ubiegłego, kiedyKomisja Europejska zezwoliła koncernowi medialnemu Vivendi napołączenie jego oddziału zajmującego się grami wideo z amerykańskąfirmą Activision. W katalogu wydawniczym firmy znajdują się takiegry jak 'Guitar Hero', 'World of Warcraft', 'Call of Duty' i 'TonyHawk'.

Activision Blizzard prowadzi swoje operacje w USA, Kanadzie,Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Irlandii, Włoszech, Szwecji,Hiszpanii, Norwegii, Danii, Holandii, Rumunii, Australii, Chile,Indiach, Japonii, Chinach oraz Korei Południowej.

źródło: Mediaweek

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas