Sieć kablowa UPC Polska ruszyła z nową kampanią reklamową z udziałem MegaRodzinki. Promuje ona dekoder Horizon i jego funkcjonalność, umożliwiającą nagrywanie aż czterech programów jednocześnie.
W spocie zobaczyć można, że dekoder Horizon pozwala na nagrywanie kilka programów w tym samym czasie. Opcję tę uaktywnia Mega Teściowa, grana przez Ewę Kasprzyk. Sprawia tym, że członkowie MegaRodzinki zamiast oglądać telewizję, mogą zjeść przygotowaną przez bohaterkę gęś.
Reklama komunikuje, że od 1 maja br. pakiet telewizji i internetu UPC z dekoderem Horizon można kupić w promocji, która pozwala za pakiet przez trzy miesiące płacić połowę ceny.
Kampania jest prowadzona w telewizji, m.in. w głównych stacjach. Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain. Spot wyprodukowała Filmprodukcja, wyreżyserował go Michał Bulik. Za działania BTL odpowiada Arip.
Sieć kablowa UPC Polska na koniec ub.r. obsługiwała 1,44 mln klientów .