Reklama2006-11-26
0

Megasklep na pływalniach krytych

W połowie listopada ruszyła kampania reklamowa realizowana dla firmy Decathlon na nośnikach należących do IMIGe Poland.

Kampania objęła swoim zasięgiem najważniejsze pływalnie kryte – łącznie ponad 40 lokalizacji – na terenie Warszawy, Krakowa oraz Wrocławia. W akcji wykorzystano naklejki reklamowe w szatniach i przy suszarkach oraz - na terenie obiektów warszawskich -  lustra reklamowe, które w ofercie IMIGe figurują od ubiegłego roku.

Pod hasłem „DECATHLON Gwarancja Niskiej Ceny Przez Cały Rok” Decathlon promuje na pływalniach sprzęt sportowy własnych marek takich jak: Triboard, Domyos, Kipsta oraz Aptonia. Wśród reklamowanego sprzętu skierowanego do osób młodych, dynamicznych oraz lubiących aktywnie spędzać wolny czas znalazły się między innymi reklamy nakładek treninowych do pływania, okularów pływackich X-Base oraz nowość w ofercie Decathlonu – innowacyjna piłka do koszykówki Tarmak – zapewniająca dobre odbicie na każdej powierzchni dzięki wykorzystaniu wzoru opony samochodowej. W chwili obecnej asortyment ten jest dostępny w 4 sklepach na terenie Polski.

Obecna kampania potrwa do połowy grudnia. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy PanMedia Western.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas