Reklama2010-10-14
0

„Members Guide” w internetowej kampanii Nike

W internecie trwa kampania reklamowa Nike Sportswear oparta na albumie sportowym „Members Guide”. Akcję przygotowały firmy Artegence i Mindshare Polska.

Prowadzona obecnie internetowa kampania reklamowa odzieży Nike Sportswear ma charakter wizerunkowy. W akcji prezentowani są ludzie, dla których sport to prawdziwa pasja i styl życia. Sylwetki poszczególnych bohaterów kampanii – m.in. brytyjskich lekkoatletów, duetu didżejskiego Dex Pistols czy Polaka Dj Mentalcuta – są opisane w digitalowym albumie „Members Guide”, do którego odsyła interaktywna aplikacja.




Reklamy wspierające „Members Guide” są emitowane – w formie interaktywnych bannerów – w wybranych serwisach społecznościowych, komunikatorze Gadu-Gadu oraz wyszukiwarce Google.

Kreację kampanii przygotowała agencja interaktywna Artegence, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Members Guide, Nike, Nike Sportswear

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas