Internet2015-10-29
0

Memy w telewizyjnej reklamie Twittera dla młodych internautów (wideo)

Serwis Twitter rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, w której chce przyciągnąć do swojej platformy Moments młode pokolenie użytkowników. W nowym spocie główną rolę odgrywają popularni sportowcy stanowiący podstawę internetowych memów.

W dynamicznie zrealizowanym spocie pojawiają się znani gracze amerykańskiej ligi baseballowej uchwyceni w niespotykanych i zabawnych sytuacjach. Każdej ze scenek towarzyszą animacje, w których konkretne obrazy zmieniają się memy internetowe.

Zamysł reklamy polega na tym, by przekonać młodych ludzi, że w informacyjnym chaosie towarzyszącym im na co dzień w internecie Twitter i jego wprowadzona na początku października br. platforma Moments mogą pomóc w dotarciu do najbardziej wartościowych informacji.

Przyciągnięcie nowych internautów jest dla Twittera ważne, bowiem w III kwartale br. zanotował on wzrost użytkowników tylko o 4 mln, a to znacznie poniżej oczekiwań rynku. W dodatku serwis zanotował niezbyt pomyślne wyniki finansowe w ostatnim okresie.

Autor:ps

Więcej informacji:Twitter, Moments

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas